Un episodi coral i dinàmic dels millors moments d’“Aquí a l’Oest” que combina tecnologia, música, gastronomia i ciència quotidiana. L’equip comenta la caiguda global d’Amazon i enllaça amb la resiliència dels mitjans locals, salta a una secció de musicologia que troba ponts entre música barroca i pop, explora l’efecte del K‑pop en el cervell, reflexiona sobre comunicar honestament la gastronomia, resol trucs per tallar ceba sense plorar i tanca amb el debat sobre el canvi d’hora i la ciència que l’envolta.
"És millor que la Wikipedia, és més fiable" — sobre la “Ivanpèdia”.
“Ivanpèdia” explica plataformes afectades com Venmo (el “Bizum” dels EUA).
Mitjans locals vs. grans capçaleres
Discussió sobre servidors i rutes de xarxa; aclariments geogràfics: West Virginia vs Northern Virginia (regió dins Virginia).
Musicologia: del barroc al pop
Proposta futura: analitzar música de videojocs.
K‑pop i cervell
Música funcional: de bebès i gats a vaques (música clàssica a granges).
Gastronomia: transparència i ofici
Debat sobre tòfona (qualitat, “gat per llebre”) i rovellons (sobrevaloració).
Truc útil: tallar ceba sense plorar
Digressió simpàtica sobre Karlos Arguiñano i família.
Canvi d’hora: què diu la ciència?
"Jo vull que aquella galta l’hagi fet el cuiner a foc lent durant tres hores. No vull que hagi obert un sobre i me l’hagi escalfat al microones." — Gala Pipo
"El pitjor és canviar l’hora dues vegades l’any." — resumint l’estudi de Stanford